Procedura zwrotu i reklamacji

Zwroty i reklamacje

    • Adres zwrotny

      Przesyłkę ze zwrotem należy nadać na adres:

      Laura Coco Reiss / Inpost DC2
      Wola Bykowska 31
      97-306 Grabica

      Prosimy o załączenie do przesyłki formularza zwrotu.

    • Okres zwrotu

      Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny.

    • Stan produktu

      Produkt przeznaczony do zwrotu musi być nienaruszony, nie może nosić śladów użytkowania i musi być w oryginalnym opakowaniu z wszystkimi akcesoriami. Kosmetyki, suplementy lub produkty spożywcze, które zostały otwarte, nie podlegają zwrotowi ze względów sanitarnych.

    • Koszty zwrotu

      Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient, chyba że towar był wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.

    • Zwrot płatności

      Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru, sklep zobowiązuje się do zwrotu płatności na konto Klienta w ciągu 14 dni.

    • Reklamacje

      Jeśli produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, Klient ma prawo do reklamacji. W takim przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.